“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

Sladká políbení (#7)

on pátek 12. srpna 2011
Meme hostované Syki.

BECCA FITZPATRICK: CRESCENDO
(HUSH, HUSH #2)

Otočila jsem se a vstřebávala žár jeho těla. Patch mi zvedl bradu a políbil mě. Polibek byl horký a poslal mi do těla záchvěv potěšení. Vlasy měl vlhké a slabě voněl mýdlem. Naše rty se o sebe třely, kůže navlhlá od deště, který na nás kapal skrz nízký strop a kropil nás drobnými studenými bodlinkami. Patch mě objal a držel mě s takovou naléhavostí, že jsem se v něm toužila utopit.
Vsál kapičku deště z mého spodního rtu a já cítila jeho úsměv na mém. Odhrnul mi vlasy stranou a líbal mě na kliční kost. Kousl mě do ucha a pak mi zabořil zuby do ramene.
Zahákla jsem mu prsty za pásek a přitáhla si ho blíž.
Patch mi zabořil tvář do křivky ramene a jeho ruce mi putovaly po zádech. Slabě zasténal.
"Miluju tě," zašeptal mi do vlasů. "Jsem šťastnější, než si kdy pamatuju."

•••

Šťastná sedmička patří Patchovi a Noře a... že to teda je políbení:D Pfff... úplně cítím, jak vzduch zhoustl, ztěžkl a naplnil se elektrizujícím napětím. Patch se sice občas chová jako kretén, ale čert to vem! Tají se vám dech a měknou vám kolena? Vítejte v klubu, právě jste propadli kouzlu Patche Cipriana.

1 komentářů :

Kacennnka řekl(a)...

Celý Crescendo jsem čekala na chvíli, kdy se mi zprotiví, protože se fakt choval hrozně, ale teda... to prostě nejde si ho zprotivit. :D

Okomentovat