“At some point, you just pull off the Band-Aid, and it hurts, but then it's over and you're relieved.”
- Looking for Alaska by John Green -

My Week in Progress (#5)

on středa 10. srpna 2011
Meme pořádané Nikki Finn.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Naposledy jsem si do to-read listu přidala knížku Jumping To Confusions (L. Rettig), na kterou mě nakopla ukázka a recenze u Freckles.

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Na filmy nebyl vůbec čas.

Čím sis naposledy udělala radost?
Řekla bych, že asi ničím, co by stálo za zmínku.

Co naposledy se ti zdálo?
Jak jsem cválala na krásném vraníkovi, kterého by mi moje sestra, kdyby to viděla, určitě záviděla:D

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Lichotka je jako žvýkačka. Užívejte si ji, ale snažte se ji nespolknout. - Hank Ketcham

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Puding, hrušky, aaa...nanuka:D

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Keane - This Is The Last Time

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Vysvělí mi někdo, jak je možné, že je už měsíc pryč?

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
S čtyřletou M. je těžké nesmát se:) Například tolik očních stínů, kolik na mě během pobytu u tety naplácala, bych já nestačila zužitkovat ani do konce života.

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Že jsem ty dva týdny ve zdraví přežila:D

0 komentářů :

Okomentovat